فناوری

پشتیبانی از اپل موزیک در کلاس های C و S مرسدس بنز

کاربران سرویس اپل موزیک معمولا برای گوش‌دادن به آهنگ های مدنظر خود در این پلتفرم باید گوشی آیفون خود را بی‌سیم یا با کابل لایتنینگ به خودرو متصل کنند. این کار معمولا ازطریق کارپلی (CarPlay) صورت میگیرد. اما، شرکت مرسدس بنز تصمیم گرفته تا سرویس استریم موسیقی اپل را مستقیما در سیستم سرگرمی متصل به اینترنتش ادغام کند. سجاد خان، عضو هیئت‌مدیره‌ی این شرکت می‌گوید:

از امکانات دیجیتال‌سازی از طریق به‌روزرسانی‌های مبتنی‌بر OTA استفاده می‌کنیم تا در پی آن، وقتی که مشتریانمان در مرسدسشان می‌گذرانند، بیشتر سرگرم‌کننده باشد. ادغام یکپارچه سرویس استریم موسیقی به مشتریان امکان دسترسی دیجیتالی به موسیقی شخصی‌شان را می‌دهد. با استفاده از اپل موزیک، اکنون سرویس دیگری را ادغام کرده‌ایم که کاملا در مجموعه موسیقی آنلاین مرسدس قرار دارد.

لازم به ذکر است کاربران می‌توانند با گفتن Hey Mercedes (سلام مرسدس) و درخواست پخش موسیقی دلخواهشان از مزایای مجازی درون خودرو نیز بهرهمند شوند. علاوه بر آن، برنامه داخلی به تمامی فهرست‌های پخش و آهنگ‌های موجود در سرویس دسترسی دارد.

بر اساس گفته های دایملر، شرکت مادر مرسدس بنز، به‌روزرسانی در نسخه‌های جدید کلاس C یا کلاس S اعمال شده است و دارندگان خودروهای موجود قادراند بعدا در بازه نامشخصی در سال جاری میلادی، سرویس استریم اپل موزیک را از طریق به‌روزرسانی OTA اضافه کنند. علاوه بر آن، انتظار می‌رود سایر سرویس‌های استریم موسیقی مانند اسپاتیفای، آمازون موزیک و تایدل نیز به‌زودی با سیستم سرگرمی این شرکت ادغام شوند.

لازم به ذکر است، پس از فعال‌ کردن سرویس پخش موسیقی در حساب Mercedes me، مشتریان به دسترسی داده در وسایل نقلیه خود احتیاج دارند. آن‌ها می‌توانند یکی از طرح‌های داده را از ارائه‌دهنده بخرند یا ازطریق گوشی هوشمندشان و اشتراک موجودشان استفاده کنند.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا