فناوری

راه اندازی سایت 5G ایرانسل در مشهد، کیش و شیراز

معاون فنی ایرانسل امروز در نمايشگاه اينترنت اشياء عنوان کرد که فردا در محل بوستان «آب‌ و‌ آتش» تهران چهارمین سایت 5G ایرانسل رونمایی خواهد شد. این سایت به منظور استفاده‌ی عمومی از اینترنت نسل پنجم ارتباطات در‌ دسترس شهروندان تهرانی قرار دارد. در واقع، استفاده از اینترنت 5G ایرانسل برای دارندگان موبایل‌هایی ‌با قابلیت پشتیبانی 5G از فردا در بوستان آب‌و‌آتش آزاد است.

همچنین اول مرداد سال 1399، ایرانسل به‌عنوان اولین اپراتور نخستین سایت 5G ایران را در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات تهران افتتاح و راه‌اندازی کند. سایت‌های بعدی ایرانسل نیز در ساختمان اصلی این شرکت و مرکز تحقیقات مخابرات و در دانشگاه تربیت‌مدرس راه‌اندازی شدند که بیشتر جنبه‌ی تحقیقاتی داشتند.

سایت چهارم این شرکت فردا، ۲۸ بهمن، در نمايشگاه اينترنت اشياء واقع در نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و بواسطه ارتباط زنده‌ی ویدئویی با بوستان آب‌و‌آتش افتتاح خواهد شد.

علاوه بر آن وزیر ارتباطات در توییتی، از افتتاح این سایت با حضور خود در نمایشگاه فردا خبر داده است. تا پیش از پایان سال، ایرانسل قرار است سایت‌های 5G را در مشهد و کیش و شیراز راه‌اندازی کند.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا