شبکه‌های اجتماعی

مهلت سه‌ماهه‌ی برای مهاجرت به وان درایو

در سال گذشته میلادی شرکت سامسونگ اعلام کرده بود که تصمیم دارد در سال 2021، قابلیت‌های خاصی از سرویس سامسونگ کلاد را برای کاربرانش غیر فعال کند. در واقع قرار بود این شرکت Gallery Sync و درایو را تا تابستان امسال بازنشسته نماید؛ اما بر اساس اطلاعیه سامسونگ، این برنامه با تأخیر سه‌ماهه روبرو شد.

کمپانی سامسونگ در ایمیلی به کاربران خود اعلام کرد:

به دلیل اطمینان از اینکه کاربرانمان فرصت کافی برای انتقال یا دانلود داده‌هایشان را داشته باشند، تصمیم بر آن شد که پایان سرویس‌دهی برخی از  قابلیت‌های کلاد را 3 ماه به تأخیر بیندازیم. از تاریخ 30 سپتامبر (8 مهر)، سرویس‌های Gallery Sync و فضای ذخیره‌سازی درایو برای My Files دیگر توسط سامسونگ کلاد پشتیبانی نخواهند شد و داده‌های کاربران در این پلتفرم‌ها پس از تاریخ 30 نوامبر (9آذر) به‌طور کامل حذف خواهد شد.

با توجه به این اطلاعیه، کاربران تا تاریخ مذکور فرصت دارند داده‌های خود را از کلاد به وان‌درایو منتقل نمایند.همچنین، تمام اشتراک‌های خریداری‌شده مرتبط با فضای ذخیره‌سازی در تاریخ فوق به‌صورت خودکار لغو خواهد شد. بعد از این تاریخ، کاربران تا 30 نوامبر قادر به دانلود داده‌هایشان خواهند بود.

انتقال داده‌ها از سامسونگ کلاد به وان‌درایو مایکروسافت بسیار ساده و با رفتن به مسیر More > Settings > Link with OneDrive در اپلیکیشن سامسونگ کلاد قابل انجام میباشد.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا