اینترنت

بیشترین شکایت کاربران اینترنت ثابت

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بررسی شکایات کاربران اینترنت ثابت در سامانه 195 بیان کردند که پرتکرارترین شکایات مربوط به عدم وجود تضمین کیفیت سرویس ارائه‌شده، تأخیر در نصب و راه‌اندازی، عدم جمع‌آوری‌شدن سرویس و ارائه خدمات پشتیبانی نامطلوب است.

بر اساس گزارشات منتشر شده توسط این سازمان، پیمان قره‌داغی، مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری، اعلام کرد که سال گذشته 214,818 شکایت در سامانه 195 ثبت شده است. ایشان به تعداد مشترکان و میزان شکایات از شرکت‌های FCP اشاره کرد و ادامه داد:

سهم شرکت پارسان لین ارتباطات (پارس آنلاین) با 1,663 مشترک، 12,096 شکایت، شرکت انتقال داده‌های آسیاتک با 884,126 مشترک، 8,844 شکایت و شرکت داده گستر عصر نوین (های وب) با 240,029 مشترک، 6,377 شکایت، گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل با 942,120 مشترک، 6,287 شکایت، شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات با 265,666 مشترک، 2,998 شکایت، شرکت داده‌پردازی فن‌آوا با 288,601 مشترک، 1,424 شکایت و شرکت ارتباطات ثابت پارسیان با 22,025 مشترک، 405 شکایت بوده است.

پیمان قره‌داغی افزود:

بیشترین شکایات به ترتیب از شرکت شاتل در استان‌های تهران، خراسان‌رضوی و اصفهان، از شرکت پارس آنلاین در تهران، مازندران و خوزستان، از شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات در تهران، خراسان‌رضوی و فارس، از شرکت‌ های‌وب در تهران، آذربایجان‌شرقی و اصفهان، از شرکت ارتباطات ثابت پارسیان در ایلام، تهران و خراسان‌رضوی، از شرکت آسیاتک در تهران، فارس و خراسان‌رضوی و از شرکت فن‌آوا در تهران، فارس و یزد می‌باشند که در سامانه 195ثبت شده‌اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا